שף למסיבת רווקות

חושבות על רעיון מקורי למסיבת רווקות? רעיון שלא רק יישאר כזיכרון מתוק קוגניטיבי אלא גם זיכרון בבלוטות הטעם? הגעתם למקום הנכון!

בשנים האחרונות מסיבת הרווקות הפכה להיות מושקעת לא פחות מאירוע החתונה עצמו. משקיעים בארגון כל החברות, שכירת צימר או וילה וחיפוש אחר אטרקציות. כמובן ישנם האטרקציות הסטנדרטיות המוכרות לכולן, אך לא כל אחת תתחבר לאותו הדבר. לכן בשנים האחרונות יותר ויותר מחפשות פעילות מעט שונה – פעילות קולינרית ומזמינות לחלק העיקרי של הערב שף למסיבת רווקות.

אין באמת הרבה על מה לחשוב. מרגע הזמנת שירותי שף למסיבת רווקות, יבין השף תומר חקנזר את פרטי האירוע, כמות המוזמנות, אוכל אהוב ויחד איתכם יתאים את התפריט הטעים שילווה אתכם לכל אורך הערב. כל מה שתרצו שיהיה מוגש על השולחן, שף תומר ידאג להביא אותו. אתן לא צריכות לדאוג לקניית ציוד מתאים, חומרי גלם ופרודוקטים נוספים, שירותי אצולת השף כוללים דאגה לכל הנדרש. הכל כמובן מחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר.

 

שף פרטי

שף פרטי שמגיע עד אליכם לכל אירוע ולכל מקום בארץ. שף תומר חקנזר מתמחה באירועים מסוג: מסיבת רווקות, אירועים פרטיים, סדנאות בישול, ארוחות רומנטיות, הצעות נישואין וכל מה שיעלה על דעתכם! לבחירתכם מבין מגוון תפריטים ומנות ייחודיים בסגנון חלבי ודגים, פמלי סטייל ומגוון מנות גורמה.

משרד פרסום – יוסי לוי דיגיטל

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן